Pages

Monday, January 5, 2009

Ministry of Foreign Affair....



kawan2..
hari nie hari first saya wt prac...
agak cuak jugak la kan....
tapi alhamdulillah semuanya oke....



kat cni la saya keje..
senang2 nnti, dtg la melawat...
tapi pergi kt Wisma Putra 2 tau...
jangan pergi Wisma Putra 1...

Overall....
hari nie sy x wt pape lg...
saya jalan2 je...
habis 1 bangunan saya g jln2...
sampai hampir sesat..
*mangkuk tol..itu pon nk sesat!!

esok baru sya dapat task kot....
xtau la...
bergantung pada big boss saya nnti la...

Oh ya...
saya bertugas di bahagian protokol ye...
yakni di tngkt 3...
Lutut saya agak KETAR bila memikirkan saya akn speaking london nnti...
huhuhuu......

doakan yang terbaik untuk sya ye!!

pssst...nia ad gmbr pemandangan di bhgn depan bangunan WP2...


yg bwh nie lak gmbr pondok pak guard yg serba mewah...
tapi saya x tagkap gmbr dpn2 la...
nnti pak guard tue perasaan hensem lak...
*ekekekekeke....




No comments:

Daisypath Anniversary tickers

TUAN TANAH KEDAUNG

My photo
Sape nak iklan blog/brg/khidmat dia? Roger aku. FREE. Takde hal tolong kawan.
MyFreeCopyright.com Registered & Protected Protected by Copyscape Original Content Checker Creative Commons License