Tuesday, February 10, 2009

Sayang

boleh tak??
kita syg org yang x kenal kita??

boleh tak??
kita syg org yg kenal kita??

boleh tak??
kita syg org yg benci kita??

boleh tak??
kita syg org yg syg kita??

TERPULANG...


ye..terpulang pd diri masing2....
bagaimana kita nk handle perasaan syg tue...

ak sendiri ad rase syg...
syg sgt2...

syg family..
sbb dorang KEKUATAN ak...
abu bakar bin hamid
norizan bt basri
siti nurrul farah fatehah bt abu bakar


syg xtraordinary bestfriend...
sbb dia SENANTIASA ADA tika ak memerlukan...
Nadiah Hanim Bt Ramly

syg kawan2...
sbb diorg MENCERIAKAN hidop ak...
skola rendah
skola menengah
kolej
semua tempat yg ak penah jejakkan kaki


syg abg2...
sbb dorang LINDUNGI ak....
cheam siew wah
mohd hamidi
mohd furqan
mohd fadzli mohd farid
amin fikri aminuddin


syg kakak2...
sbb dorang buat ak TERSENYUM...
semua yg terlibat

sbb adik2...
sbb dorang wt ak lebih BERTANGGUNGJAWAB...
semua yg terlibat

sbb musuh ak...
sbb dorang buat ak menjadi YANG TERBAEK....
x perlu dinyatakan

sumpah ak syg...

even menda tak bernyawa pon ak syg...

Ak syg "mouse" ak...
sbb represent KUCING ak yg hilang...

Ak syg "pen" ak...
sbb dia pemberian abg aku, Mohd Furqan...

Ak syg "kakuji" + "stich"..
sbb slalu tmn ak tido...
tmn ak "nanges"...
*nanges?? yup...ak menanges...

AK CEPAT UNTUK MENYAYANGI SESUATU @ SESEORANG...

itu adlah ak yg sbenarnye...
ak boleh jadi mesra dlm masa 5 minit kalau kena tempat...

Ak boleh jadi yg-kamo-anggap-skandal...

Ak boleh jadi yg-kamo-anggap-penggoda...

Ak boleh jadi yg-kamo-anggap-adik...

Ak boleh jadi yg-kamo-anggap-kakak...


SEMUANYA SEBAB SAYANG...

Sayangnye... ak x boleh menyayangi semua org kerna ak sendiri tidak menyayangi diriku (ad masanya..)

Menjadi kesayangan seseorang... seumpama mendapat syg darinya buat selama-lamanya... Sayang yg sgt endah...

Sifat sayang itu ad pd semua org.. tapi x semua org dpt melahirkan rasa kasih sayangnye itu secara zahir...

*ak x penah dapat peluang untuk meluahkan rase syg ak pd "dia".... ak syg dia dr drjh 6... yup... drjh 6.. ape yg ak dpt untuk luahan syg ak pd dia?? hubungan pershabatan kami putus... yup..putus... ak tau ak bodoh... ak tau ak x cantik... ak tau ak gemok... tapi satu yg ak pasti... ak syg "dia"... ak teringin nk menyamar jadi org lain semata2 untuk berkawan dgn dia kembali... tapi smpai bila?? x berbaloi lgsg untuk ak menipu perasaan syg ak pd dia... xda gunanya...semuanya sebab syg.... hurm...





21 comments:

CikYana(",) said...

i luv this entry

This is Mine said...

mekasih cik yana...

=)

sy teremo jap mase wt entry nie...

huhuu.....

=(

vidadarisakura said...

sang~

Ola said...

holla!!bley komen ka ni??
erm..yup..
ai s7 sgt2..
kta bleh syg sma sesapa jak..
it depends tho..hehe

This is Mine said...

Vidadarisakura:

v, ko nyanyi ke ape tueh??

lalala~

Ola:

boleh je komen...

penyertaan terbuka pd sesiapa sahaja...

ngee~

;)

yup... kita boleh syg sapa sahaja...

semuanya terpulang pd kita kan??

=)

Dato Paduka Masri said...

sayang je... xyah tye org... hehehehehehe....

This is Mine said...

dato paduka masri:

aish!!

suka la nk tanye org pon...

=p

lalalala~

*ps:bgaimana kisah cinta anda??

Muhammad Azli Shukri said...

boleh. sudah tentu boleh sayang orang yang kita kenal atau tidak kenal kerana Allah.

This is Mine said...

Enchek Muhammad Azli Shukri:

yup...

itu yg penting dan yang terbaek!!

=)

Atan said...

sayang atan tak? sambil tergaruk kepala

This is Mine said...

yup....

sayang atan!!!

syg sume bloggers!!

=)

NaD said...

haha!!!!
ter haru bace post nieh...
terharu lagi bile tengok ade satu part warne ijo tueh..
lagi TERHARU melampau bile bace kisah darjah 6 tuh...
tibe2...
aku rase bengkek sket...
rase cam nak marah je...
pergh...
sabo...
sabo...
kate aku kat hati aku...
sbb tibe2 ter'emosi' mcm ko lak..
huuuu...
kalau betul syg...
tak perlu myamar jd org len..
jd dri sendri..
sbb tu la yg dia akan dpt kalau die syg ko balik...
hurm..
sob*sob*

This is Mine said...

sabo2...

jgn emo...

ko tau kan a xkan dpt sampaikan syg ak pada dia..

sampai bila2 pon xdpt...

hanya cara camnie je yg ak leh wt...

kalau ad sape2 yg tau pasal kisah nie...

ak x kisah langsung kalau dorang nk bgtau kt "dia"...

sumpah ak x kisah...

ak bgtau ap yg ak rase...

huhu...

sedey...

tapi nk wt camne...

camtue la....

=(

NaD said...

sabo ye??
mungkin dia bukan jodoh ko..
mungkin jodoh ko lebih baik..
kite tak tau kan??
sabo eh??
huuuuu

caturist said...

Sayang menyayang sesama umat manusia... membawa bahagia.

Nik Muhammad Hafiz said...

farah..yang atas tuh semuanyer ada kena mengena dengan sayang...tapi bab si "dia" tuh..nik rasa..langsung tak der kena mengena..itu bukan sebab sayang..itu sebab awak melepaskan peluang untuk bagi tau dia...sifat manusia nie...biasa laa...kita selalu percaya bahawa adanya hari besok...we always take things for granted without knowing that today is our last day...mungkin dia pun berperasaan yang sama..tapi takut jugak nak cakap..tau tau jer...he is no longer here for u to express it...apa kesudahan cerita farah? lain kali kalau sayang tuh...bagi tau jer..zaman sekarang nieh dah tak pakai dah perigi cari timba...sama jer lelaki and perempuan..but do it a good way laa

This is Mine said...

enchek nik:

aaaa....agak x "masok" la.... tapi nk gak taipkan...

ngee~

bkn farah x penah cakap...

farah penah cakap tau kat dia...

kesudahhannya??

persahabatan kitaorg putus...

wuwuwuwuwuwuwuwuwu~

aaa... enchek nik punye pasal ar nie... sedey da tau....

sob*sob*

~ngee, gurau je... mekasih atas nasihat itu enchek nik..

=)

nik said...

dia simple jer..if things like that happened..meaning that both of u are not meant to be together..and he surely does not know what is he missing letting the girl that really loves him to just go...he is at lost...not u ;)

This is Mine said...

aiyak!!!

touching ar ayat enchek nik nie..

huuhuhu...

ape kate enchek nik lak tlg ckp kt dia...

nama dia....

*a*** b. A**** *a***...

dpt kan??

sy tau enchek nik boleh baca nama dia...

tuekan secret code kita...

kan enchek nik kan???

ngee~

Nik Muhammad Hafiz said...

wahahahaha..thats cute..but nik tak paham laa farah...hahahaha

This is Mine said...

ya!! btol!!

dia la tue!!

yg tue la!!

pndai enchek nik teka!!

nk bg jawapan pon pakai secret code ek??

bagus2x!!

nie yg suke nie...

lalalala~

*sumpah ak terase yg ak tgh saiko....huhu...

TUAN TANAH KEDAUNG

My photo
Sape nak iklan blog/brg/khidmat dia? Roger aku. FREE. Takde hal tolong kawan.