Tuesday, November 24, 2009

Musik oh Music.....

oh....
semangat mahu belajar musik semakin bergelodak...
heeee~
nie sume sbb kak rina & abg ijad ar...
kak rina sibuk nk blaja gitar...
abg ijad lak bukak kelas musik dekat ngan tempat kerja...
*alah, seberang jalan je. dekat kan??*

so, saya mahu pandangan kamu, wahai rakan2 yang disayangi..
*ececeh... dan2 je disayangi.. *
;D

saya nk blaja ape ek??


nie ke??


yang nie??



yang ni ok gak...



ataupon,
saya patot kembali ke minat asal saya yang utama
yang ni
xde la sampai jadi beyonce..
jadi jennifer hudson pon ok dh..
hihi~



mari sama2 membantu!!!
yeah!!!
:)

mintak tolong ain ajarkan men gitar la... heee~...
nnti along belikan pasangan/ gf tok HAIKAL..
ok???
:)

Sunday, November 22, 2009

entri bersifat keibuan....

~TYRA SI MODEL CILIK~

si cilik ini malu tapi mahu...
sangat syuke bergambar...
tapi kalau dh dpt modal menyeringai...
memang x hengat dunia!!!
:D

gaya sempoi disamping ibubapanya....


macam2 gaya kan??
hebat budak nieh....
*nnti raya haji leh snap byk2 lagi gmbr dia...*

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

KEPULANGAN YANG DINANTI

oh..
x sabar nk tunggu hari khamis nie....
maksu & family balik lipis!!
yeay!!!
*raya puasa hrtue dia x dpt balik*


dari kiri; aqil, faiz, ati

nie gmbr lama...
brape thn dh...
sume kecik2 lagi...
*haih.. kak farah rendu korang nieh!!*


ini gmbr tahun lepas rasenye...
dorang cuti lama masa nie...
cuti sebulan kalau x silap...
:)


seee??
chumel kan???
katil dh luas gabak pon...
nk tido berbantalkan montot kakak dia...
ngeee~

budak nie mmg taiko ar...
kalau dia ckp 'A', maka menurut perintah la ak...
kalau tidak, ko dgr je la dia mengamuk + menjerit..
tapi slalunya, ak akn amek hanger @ rotan,
dia tgk ak pegang hanger @ rotan tue, otometik dia senyap..
dengan dialog wajib dia..
'nanak...nanak....nanak'
sambil angkat tgn + geleng2 kpale...
*ak bukan nk rotan pon, acah je bg senyap..huhuh*

Noor Izzati Wahida wassini katak busuk, Mohd Faiz Idlan & Mohd Aqil Irfan...
Sila balik ke LIPIS secepat mungkin...
kerana kak farah amat2 tak sabar nk buli korang rindu kt korang....


dah....
malas nk taip...
ngeee~
nnti pjg berjela lak..
:D

*mau klik2 nuff lak*

Fengsan di pagi yang hening

saya letih la..
baru balik dr rumah ank2 nuff...
bagi saya rehat dulu ya...

*fengsan!!!*





TUAN TANAH KEDAUNG

My photo
Sape nak iklan blog/brg/khidmat dia? Roger aku. FREE. Takde hal tolong kawan.