Friday, April 10, 2009

Pathetic

Pathetic gile bila aku rasa mengantuk tapi aku x mampu nk pejamkan mata...
lebih pathetic, orang yang selalu melayan kesengalan aku; senyap, sunyi sepi....

Pathetic gile bile aku dengar lagu yang sama berulang-ulang kali selama 7 jam berturut...
lebih pathetic bila lagu tue bertajuk "HOW COULD AN ANGEL BREAK MY HEART"

Pathetic gile bila aku rasa keseorangan.....xda siapa yang ada bersama dengan aku....
lebih pathetic bile aku melayan lara hati aku dengan meng"khatam"kan kuiz2 yang ada di facebook...

Pathethic gile bila orang yang aku harap ada, tapi dia tiada....
lebih pathetic bile dia hilang entah kemana....

hidup aku buat mase ini memang S.U.C.K.S!!!!
gile bab*!!!



**kak chaya, thanx for everything....especially tok mlm nie...

** bro, thanx sbb benarkan farah "grab" one of ur pic tok dijadikan wallpaper.... wallpaper farah dh jadi cam nie..(sila lihat gambar dibawah..)
Chumel kan, bro??

Thursday, April 9, 2009

Bila Hati Mula Mati

Bila hati mula dikhianati...
bila hati mula tidak dipeduli...
Tika itu ia mula mati...

bila hati mula mati...
ak x peduli lagi...

bila hati mula mati...
ak ingin sendiri...

bila hati mula mati...
perlahan2 ia pergi...

bila hati mula mati...
apa yang terjadi tidak dipeduli...

bila hati mula mati....
kepercayaan turut melewati....

Kisah "Kawan Saya"

Saya ad kawan...
Tapi saya x tau camne saya leh kawan ngan dia...
mula2 dia ok...
tapi skang macam ngek...

sbb ape saya cakap dia ngek??
sbb dia mmg ngek...
ngek yang amat sangat...

skang nie, kawan saya sedang menambahkan kapasiti "ngek" dalam diri dia...
dia cuma duduk berkelubung dalam selimut putih sambil tersengguk2 menanges...
ngek kan dia??
yup... sgt2 ngek...
bertambah ngek lagi bila dia menangis sambil mendengar lagu2 sedih...
*ngek sungguh kawan saya tue...

oh, ya... dia cakap dia dh xda sesape tok bercerita...
dia kehilangan...
dia kekosongan....
*alasan je tue...
dia x berani menghadapi kenyataan je sbenarnye...

Nampak je dia kuat + tabah + slalu tersenyum...
tapi dia "xda pape"..
kosong~

Dah...biarkan dia mendengar lagu2 sedih + menanges + jadi ngek lagi...
*sesekali kena biar jugak.. makin di pujuk makin menjadi2 nnti.....

Wednesday, April 8, 2009

TIADA ROTAN PELEMPANG PUN BERGUNA JUGAK. (quote dr cik cujen)

Dalam diam2 Cik Cujen menge"tag"diriku ini....
xpe2....


1. Letakkan gambar profile

2. Terangkan apa maksud gambar itu

huh?? rasenye sesaje je.... oke... ak tipu... ak letak sebab ak rase mcm perempuan habes... baju nie dah lama dah beli.... bru thn nie la ak nk pkai.... huuu~ sbb ak rase ak dh kurus sket kot?? tue yg bru nk pkai baju nie... ho la... ak nie gemuk weh... buruk beno kalau pkai baju belang2 nie.... smenjak duk umah makngah, ak "terkawal" sket...

**farahdiana koya kuat!!!
***tolong bg sokongan pada ak tok troskan usaha murni nie ek... heee~


3. kenapa pilih/ letak gambar itu?

aaaaa..... sebab nampak chantek....
*lalalalalalala~
**Condifent Confident itu penting... ngee~


Nak tag sape lak ek??
hurm...

calon-calonnya Insan Terpilih ialah
Mek Nad
Kak Cahaya
Kak Maria
Eddy
Dr.Sam
DakJaat

ngeee~
lama dah tak tag org nie~

Just so tired of being me.

Setelah beratus kali ak x dapat apa yang ak idamkan....
kali nie jadi lagi...

CONGRATS buat driku sendiri!!
congrats sbb ak berjaya menjadi seorang PENGECUT buat kesekian kalinya...
congrats sbb ak berjaya menjadi seorang yg LOSER dgn berhenti berharap tika belom waktunya...
congrats sbb ak berjaya MENYAKITI HATIKU lagi kali ini...
congrats sbb ak berjaya menjadi BODOH dgn tidak berbuat apa2 untuk mendapatkan apa yang ak nak...

::Sampai kesudah la aku tiada kemajuan dalam diri ::

Monday, April 6, 2009

On her heart was an angry sore.

Aku kagum dengan mereka yang tabah...
Aku kagum dengan mereka yang kuat...
Aku kagum dengan mereka yang bersemangat...

Sungguh aku kagum...

Sememangnya tabah mereka itu kekal..
Sememangnya kuat mereka itu tidak bisa dirobohkan...
Sememangnya semangat itu berpanjangan...

Tahniah buat kalian...

Bagi aku...
tabah aku tidak kekal...
kuat aku bisa digoncang...
semangat aku bisa dipatah.

TUAN TANAH KEDAUNG

My photo
Sape nak iklan blog/brg/khidmat dia? Roger aku. FREE. Takde hal tolong kawan.