Sunday, November 22, 2009

entri bersifat keibuan....

~TYRA SI MODEL CILIK~

si cilik ini malu tapi mahu...
sangat syuke bergambar...
tapi kalau dh dpt modal menyeringai...
memang x hengat dunia!!!
:D

gaya sempoi disamping ibubapanya....


macam2 gaya kan??
hebat budak nieh....
*nnti raya haji leh snap byk2 lagi gmbr dia...*

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

KEPULANGAN YANG DINANTI

oh..
x sabar nk tunggu hari khamis nie....
maksu & family balik lipis!!
yeay!!!
*raya puasa hrtue dia x dpt balik*


dari kiri; aqil, faiz, ati

nie gmbr lama...
brape thn dh...
sume kecik2 lagi...
*haih.. kak farah rendu korang nieh!!*


ini gmbr tahun lepas rasenye...
dorang cuti lama masa nie...
cuti sebulan kalau x silap...
:)


seee??
chumel kan???
katil dh luas gabak pon...
nk tido berbantalkan montot kakak dia...
ngeee~

budak nie mmg taiko ar...
kalau dia ckp 'A', maka menurut perintah la ak...
kalau tidak, ko dgr je la dia mengamuk + menjerit..
tapi slalunya, ak akn amek hanger @ rotan,
dia tgk ak pegang hanger @ rotan tue, otometik dia senyap..
dengan dialog wajib dia..
'nanak...nanak....nanak'
sambil angkat tgn + geleng2 kpale...
*ak bukan nk rotan pon, acah je bg senyap..huhuh*

Noor Izzati Wahida wassini katak busuk, Mohd Faiz Idlan & Mohd Aqil Irfan...
Sila balik ke LIPIS secepat mungkin...
kerana kak farah amat2 tak sabar nk buli korang rindu kt korang....


dah....
malas nk taip...
ngeee~
nnti pjg berjela lak..
:D

*mau klik2 nuff lak*

1 comment:

CAHAYA said...

salam aidiladha. nak balik kuching. ;)

TUAN TANAH KEDAUNG

My photo
Sape nak iklan blog/brg/khidmat dia? Roger aku. FREE. Takde hal tolong kawan.