Pages

Saturday, December 5, 2009

Att: pada semua S/U esp S/U gomen

muka dah oke...
attire dh oke...

tapi TOLONGLAH....

tolong senyum sket..
& tlj jgn gunakan bahasa "aku kau"...
sumpah cam cibai.


tlg la jgn kelakuan/keperibadian/penggunaan bahasa kau...
ape kau ingat kau dah jadi S/U dah cukup bagus??



**KALAU semua S/U cmnie, x mustahil kumpulan itu hilang kepercayaan tok thn2 yang akan datang...**

kan dah berbaur politik blog ak nieh...
haih..

[aku dah tulis KALAU.. bukan semua.. so pada yang sentap, nasib la... maybe korang salah satu daripada golongan2 S/U ini]
sapa makan cili, dia la terasa pedasnya...



nota gedabak:
aku salute pada S/U yang pandai bawak diri...
moga2 rezeki kalian semua semakin baek, hari demi hari..
:)


aku bukan nak emo... cuma nak luahkan apa yang aku rase...
tak suke??
ape lagi kau tunggu, sila keluar dari blog ak...
terima kasih.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

TUAN TANAH KEDAUNG

My photo
Sape nak iklan blog/brg/khidmat dia? Roger aku. FREE. Takde hal tolong kawan.
MyFreeCopyright.com Registered & Protected Protected by Copyscape Original Content Checker Creative Commons License