Friday, December 11, 2009

Dialogue of the day_2

otw balik....
tgh tunggu kreta lalu lalang...
atas moto...

mmber: oiii farah...

hoiiii!!! wat pe skang??
padahal nmpk sgt dia pakai baju keje masa tue...


mmber: keje ar.. ko watpe??

keje gak.. tapi sampai 25 hrbln nie je... awal thn depan ak sambung blaja balik...

mmber: babi... belajar lagi....

masa tue jalan dah clear. masing2 bawak mto macam x kenal antara satu sama lain...


persoalannya:
Salah ke aku sambung blaja??

2 comments:

N.J. said...

hahaha.. relax long, itu reaksi normal...

kalau ak kat tmpat membe ko pon mayb ak ckp gitu.. bukan niat memperkecilkan, tp xtau nak bg reaksi ape...

n secara spontan terbagi reaksi yg agak xkene.. hahaha.. don worry..

_MindFreak_ said...

along x sentap pon dgn apa yang dia ckp sbb mmg dh kenal dia dr skola...

jenis x mkn saman punye mulut.. cuma hari tue je tetiba terkejut dia ckp centu...

ngreeee~

TUAN TANAH KEDAUNG

My photo
Sape nak iklan blog/brg/khidmat dia? Roger aku. FREE. Takde hal tolong kawan.