Pages

Wednesday, June 23, 2010

Interview di Ambank

okeh2...
saya ada dapat satu risalah mengenai interview di Ambank Kuala Lipis....
Sape yang berminat??
Tapi mintak maaf la ye..
lupa nak bawak balik...
esok baru saya bg detail...
Sapa2 yg ad dkt area2 sini..
meh la dtg interview...
:)

Karnival Lipis akan diadakan pada 26 jun hingga 3 julai ye...
banyak akticiti menarik akan dilansungkan sepanjang karnival itu nnti...
Jadual dh dapat, tapi tue la...
tertinggal kat kedai...
saya janji esok saya updet...
:)

Buhbye,...nak tido dulu...
:)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

TUAN TANAH KEDAUNG

My photo
Sape nak iklan blog/brg/khidmat dia? Roger aku. FREE. Takde hal tolong kawan.
MyFreeCopyright.com Registered & Protected Protected by Copyscape Original Content Checker Creative Commons License