Monday, March 23, 2009

Aku yang Begini

Ya, Saya memang manja...
Dan Saya juga gedik...

Hey, itu cuma bila aku bersama dengan orang yang aku senangi...
yang telah mengenali perangai aku yang sebenar..
yang telah mengetahui baik buruk aku...

Atau mungkin juga dengan semua orang yang aku anggap abang atau kakak...
*aku teringin untuk menjadi seorang adik ye...
Jangan ingat aku brutal sebegini, aku tak teringin untuk bermanjamanja...
Lelah juga aku bila aku sahaja yang perlu memanjakan orang lain...

Aku memang suka bersms...
tapi jarang menjawab @ membuat sebarang panggilan...
jadi, jgn hairan, kalau nama aku sahaja yang naik, setiap kali bunyi sms di telefon bimbitmu...

Bila aku memanggilmu dengan gelaran sahabat, aku betol2 maksudkannya..
bukan hanya panggilan semata-mata...

Jangan membuat andaian awal ya...
Aku sayang sahabat aku...
dan kalau termampu, ak jaga mereka sehabes baek..
;)

kepada sahabat~
aku mohon kepada kamu, andai kata kamu tidak menyenangi perangaiperangai aku, sila khabarkan teros kepada aku... jangan cakap belakang ye... aku tidak akan marah, bahkan aku bersyukur kerana kamu sanggup berterus terang dengan aku... moga persahabatan kita kekal ya...

Ada sesiapa yang sudi untuk menjadi ABANG , KAKAK, & juga ADIK saya?? :)

~안녕히 주무세요~

12 comments:

CAHAYA said...

akak termasuk x? lol. :P

**dah tahu jawapan, saje gedik. Kata adik beradik. :))

KenanganItuEndah said...

saya mahu!

;)

tuchin said...

jadi adik leh tak? lalalalala ....

This is Mine said...

Cahaya

dah tau kan??

ngee~

t'aimer sis & merci pour tout....
**sila abaikan kalau ad kesalahan bhase di situ~

:)

This is Mine said...

KenanganItuEndah

Jom2!!

saya jadi kakak alom kamu ya...

ngee~

This is Mine said...

tuchin

boleh2...

eh kejap~

**sila isi borang, dan saya akn nilai samada anda layak menjadi adik @ anda LEBIH layak menjadi KAKAK saya... ngeee~

jinggo said...

abang yang gemok nak tak......??

This is Mine said...

Jinggo

nak...

x kisah la kurus @ gemok...

encem @ x....

layan je~

as long as kite "sekepala"...

itu dah cukup bagus~

kan??

kan??

:)

*wah... ingat farah nie chantek + kurus ke nk demand abg/kakak/adik yang ensem/ chantek je?? huhu~

Wawa said...

Abis kaklong ni hape n sape??

Huhuhuhu...Cedeiiiii!!!!!!!!!!!!!!!

This is Mine said...

dh terang2 nama ko tue "kaklong"...

mmg kakak aku la kan...

*bakpe gok ko ni sengal sgt hr nie??

vidadarisakura said...

xnak!


xnak!




xnak!




lalalalala

This is Mine said...

ala....

ko nk sbenarnye...

kan vv kan??

aku tau..

xyh la segan2 ngan ak...

lalalallalala~

;P

TUAN TANAH KEDAUNG

My photo
Sape nak iklan blog/brg/khidmat dia? Roger aku. FREE. Takde hal tolong kawan.