Pages

Tuesday, March 10, 2009

Permintaan Hati

Boleh janjikan aku kalem yang berpanjangan?

Kerna aku betulbetul memerlukannya.

Boleh jauhkan renyang ini jauhjauh?

Kerna aku rasa tergangu dengan kewujudannya.

Boleh kekalkan keriangan ini?

Kerna aku menjalani hidup berbekal ini.

Boleh kekalkan lingkaran senyuman manis itu?

Kerna itu penawar jiwa lara.

Boleh tahan titis jernih itu?

Kerna aku mahu ianya pupus dari kelopak matamu..

Apa sahaja kesulitan yang kamu alami,

Biar aku sahaja yang menggantikan tempatmu,

(kalau boleh… kalau termampu… kalau termakbul..)

Asalkan aku boleh melihat dirimu kembali menyinar bak cahaya mentari...



4 comments:

CAHAYA said...

menyinar bak cahaya mentari. Huhu. ada gak terselit namaku. lol. :P

p/s: kenapa mellow ni?

Haula Hati said...

haruslah ad...

dh jadi cam sumber inspirasi dh nie...

mellow ke kak??

hurm...

ntah la...

MariaFaizal said...

Dik,
Anything that I can help?
Tell me if you need one yea?
Do take care & be good Farah cute.

P/S: Sorry for my late response as my lappey 'kong/kaputt'
I'm using my hubby's right now :(

Haula Hati said...

skang nie oke lagi kak..

i'll teel u if i need one~

huhu~

akak pegi x mggu nie punye gath??

Daisypath Anniversary tickers

TUAN TANAH KEDAUNG

My photo
Sape nak iklan blog/brg/khidmat dia? Roger aku. FREE. Takde hal tolong kawan.
MyFreeCopyright.com Registered & Protected Protected by Copyscape Original Content Checker Creative Commons License