Wednesday, April 22, 2009

Orthodox

Pemikiran kita yang selalunya kita anggap orthodox itu tidak selalunya dapat diterima pakai oleh orang lain...
jangan salahkan mereka yang tidak dapat menerima pemikiran kamu itu...
sebaliknya, cuma fahami & terima cara pemikiran mereke....
kamu tidak rugi apaapa bahkan kamu bertuah kerana memberi peluang pada diri sendiri untuk menerima pakai cara pemikiran mereka..

My way of thinking might be orthodox or not...
it's all depend on you; on how you interpret it...

10 comments:

Shahrul Azry said...

ortodak ada x?? :P

N.J. said...

hahaha.. baik la along.

kasih said...

tak salah menjadi orthodox... sebab itu juga asalnya kita... :)

CAHAYA said...

Orthodox atau moden sama je dik. Retro gitu. hehe.

alif-mikail said...

paradigma kena berubah


nota :paradigma tu koi syak macam roti planta la..

This is Mine said...

shahrul azry:

ko g baca buku la babe... jgn baca blog... haha~

gud luck tok exam ye!!(^_^)

This is Mine said...

N.J.:

bagus!!! centu la adik along.. hahahaa~

This is Mine said...

Kasih:

ya btol!!!

x salah kan??

ngeee~

This is Mine said...

cahaya:

retro ek kak....

retro pon retro la...

janji kita x kacau hidop orang lain...

kan akak kan??

;D

This is Mine said...

alif mikail:

memandai je aok syak paradigma tue mcm roti planta...

ishk3x.... ;P

**eh, bila nak blanje koi??? haha~

TUAN TANAH KEDAUNG

My photo
Sape nak iklan blog/brg/khidmat dia? Roger aku. FREE. Takde hal tolong kawan.