Friday, May 1, 2009

Sekarang ini..

  1. sibok wt touch up terakhir tok final report... (untuk final exam lgsg x baca pape lagi... bagus!!)
  2. dah pening asyik ngadap laptop, tapi kalau sehari x ngadap, rasa cam x lengkap hidop.
  3. telah diisytiharkan MUFLIS!! (yang nie x tipu, dalam bank xde duit dh...)
  4. walaupon muflis, tetap bangkit meneruskan kehidopan...
  5. baru je menjadi bisneswoman.... hasil galakan yg x putus2 dr umi, abah, ayah wan dan mereka yang terlibat.. (saya menjual pinggan mangkuk/adk bradik sewaktu dengannya..)
  6. masih lagi menghentikan penjualan top-up untuk memberi laluan kepada bisnes baru ini..
  7. letih menjaga 3 ekor ank berkaki empat + berbulu... seekor yang hyperaktif, seekor yang sakit mata & seekor yang sakit mata +selsema (x masuk 4 ekor ank yg dh besar2)
  8. geram dengan binatang berleher pjg itu, dan bru saje mencekik lehernya 2 hr lepas.... sbb dia membuli binatang berleher pendek sedikit drnya...
  9. binatang yang berenang itu telah telah menjadi BKU(binatang kurang upaya) kerana 2 belah matanya hilang.. (gile ganas binatang ini..)
  10. binatang yg bercengkerang pula makin lama makin besar... (aaa.... tak bersihkan lagi tempat dia..)
  11. binatang berkaki empat yang kecil + bebulu + chomel telah pupus dr kwsn umh ini... (gile sedey..)
  12. selalu rase nk update blog tapi x tau nk update ape...
  13. rase cam x lama lagi aku nie botak.... rambut asyik gugur je.... ngek tol... stress ke ape??
  14. berat badan makin naik (dh la ak nie mmg jenis BESAR...huhuhu)
  15. aaaa..... nk g mkn....
  16. dh siap dh update blog....
  17. heee~
  18. daaaa~

8 comments:

ixora said...

wahwahwah..sgt bz cik farah..

cik farah, cik Xora terpksa delaykan penerbangan lang..mungkin jun...akhir mei ade hal pntng yg perlu dbereskan..pape pn, nt Xora kol b tau k..=)

kasih said...

busy as a bee... :P repot dah siap????

CAHAYA said...

Huhu. Lama tak chat ngan Farah. Rindu.

Good luck utk exam, adik. Selamat hantar repot gak. :)

This is Mine said...

ixora:

xpe xora~
take care ek...
papehal nnti, bitau la farah.

(^_^)

This is Mine said...

kasih:

busy sket~
(meneruskan kehidopan..)

report dh siap dh!!!

heee~

(^_^)

This is Mine said...

cahaya:

rindu kat akak jugak!!!
huhuhu~
(T_T)

mekasih untuk wish tue kak!!!
(^_^)

DrSam said...

banyak dan bermacam-macam jenis haiwan berkawan dengan farah ni. Dah kalah beastmaster camni :)

This is Mine said...

mesti beastmaster nanges2 baca komen Dr. Sam nie nnti...

(itupun kalau beastmaster dh cerdik IT.. haha)

(^_^)

TUAN TANAH KEDAUNG

My photo
Sape nak iklan blog/brg/khidmat dia? Roger aku. FREE. Takde hal tolong kawan.