Wednesday, July 1, 2009

gempar ke?

dah balik Semenanjung dh....
sampai kol 1340 td..
**credit to captain Mohan Raja & Selva S. & Crew2 MAS. Really enjoy the journey!!**
[mula dh nk poyo]

Adalah dengan ini...
saya mengumumkan...
saya cuma akan berada di sekitar Putrajaya & Kuala Lumpur hanya sehingga hujung mingu ini sahaja...
[ngada sangat... mcm ad org nk jumpa]

Sebenarnye, saya dh kena mula kerja balik hr selasa tue...
*sobsob*

Attention to:
Kak Cahaya
Dr. Sam
Kak Maria
Sis Honeya
Cujen Lalink


I really need / have to / must
[apa lagi ek??]
untuk berjumpa dengan kalian semua...
pada sesape yang baca entri ini,
& mengenali mereka,
sila war2kan berita ini kepada mereka...
~terima kasih~


8 comments:

F A R Y N said...

ko takmo jumpa aku yg kejam ni ke?
hahahahaha

This is Mine said...

nk weh!!
ko nk jumpa aku ke?
dengan syarat ar.. ko kena banje ak... muahahahhaha~

Wawa said...

Ayat poyoz!!

Credit to me mane?? Taknak bukak pintu baru tau. Hahahahaha

Lionel Azry said...

kredit topup? :P

Honeydy Love said...

boh lupak gi umah kmk tok. mun lupak juak, sik mok friend gik ngan ktk ya. huhuhu...
surat menyurat tidak akan dilayan.... weeekkss.. huhuhu..

This is Mine said...

wawa:

credit tok wt pe??
wt letih ak je weh...
muahahahah~

:P

This is Mine said...

Lionel Azry:

topup??
mimpi ek ko nie??

:P

This is Mine said...

Honeydy Love:

xksn lupa sis...

InsyaAllah farah akan dtg umah sis nnti...

:)

TUAN TANAH KEDAUNG

My photo
Sape nak iklan blog/brg/khidmat dia? Roger aku. FREE. Takde hal tolong kawan.