Wednesday, November 11, 2009

NUFFNANGERS ALERT!!

dapat pic ini dari sini


NUFFNANG....
heh...
baru 2 3 hari nie je yang beria nk wat nuffnang...
actually, daftar dh lama...
cuma baru nk sibok2 letak...
nk2 lak ak gile g ke blog2 mmber2 yg ad nuffnang....
dorang nie lebih dikenali sebagai NUFFNANGERS...

excited woooo....
mula2 ak x brape nk masuk dengan istilah nuffnangers tlg nuffnangers yang len...
tapi ak gigihkan jugak nk cuba....
*cuba tak salah kan??*
so, ak g la jalan2 ke blog dorang...
tinggalkan link ak...
Alhamdulillah.....
Semuanya ok...

ak terkejut jugak..
yela, dlm kol 12 tghmlm tdi...
ak tgk cuma ad 14 visitor je....
sampai ke saat ini [kol 10 mlm]
seramai 72 visitors yg masuk blog ak...
*mekasih!!*

walhal aku cuma tgglkan jejak ak ke 15-20 blog je...
ad yang wat kunjungan balas...
ad jugak yang datang ke blog ak sbb dorang dapat link ak dr blog2 len...
*mekasih sekali lagi*

Line bb pon dh ok kat lipis nie...
ak akan singgah ke blog nuffnanger yang len dan klik2 nuff mereka...
*InsyaAllah*

penat mmg penat nk melangkah ke satu2 blog...
tapi berbaloi...
BERBALOI sgt2...

*ok... nk sambung jalan2 ke blog nuffnanger yang lain... :)*
*pada sesape yang farah x link lagi, sila tgglkan link anda di entri ini ya*
*kepada yang nak tambah pengklik nuffnang.. sila la tgglkan link jugak... nnti farah akan sampai ke blog kamu..*


Zillions of thanx to enchek yusufultraman_88
:)


[untuk entri harian, sila scroll ke bawah]






11 comments:

intan izani said...

link kan eh
intanizani
http://intanizani.blogspot.com/

This is Mine said...

dh link.
thanx sbb sudi sggh...
:)

didieadila said...

didieadila.blogspot.com

dh klik nuff awk :)

This is Mine said...

thanx didieadila...
dh link kamu. :)

MIZZNISS said...

eit dear... u ni org mane? da kje eh?
singgah blog smbil click nuff...

This is Mine said...

currently ad kt lipis, phg.

wann said...

http://artofthoughts.blogspot.com/

rajin2 mengkelik ye..ngeeee~

Syalily said...

click2 exabyte

rAtu saLju™ said...

ok..jom klik2...

http://hatikusuriakemboja.blogspot.com

sama2 kita naekkan trafik

iniCIK yASmin said...

www.purpleinthedark.blogspot.com

i wil link u back
toceh

hBz said...

hbz

http://4hbz.blogspot.com

TUAN TANAH KEDAUNG

My photo
Sape nak iklan blog/brg/khidmat dia? Roger aku. FREE. Takde hal tolong kawan.