Pages

Sunday, November 8, 2009

Zapin




nak cite pasal abang aku nieh...
abang ke???
boipren ak lorh...
*matilakenaketuk!*


Bos, Gud Luck ouh....
wat leklok...
InsyaAllah menang.....
*aminnnnn*

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

chinese look kan??
[bos, ko jgn perasan lebey2...sepak kang!!]
:P


poyo lebey....
cesssss......
*matilakenanganmamatnie*


muka x brape encem...
miahahahaha~
[aku kan adik, suka ati la nk ckp ape pon.]


model wannabe...
[ada sape nk guna khidmat dia sebagai model?? sila hubungi saya dahulu. macih]


*aku paling x fhm ngan gmbr nieh*
(-_-')


macho kan dia??
hensem kan dia??
comel kan dia??
*nk fengsan duk memuji dia tanpa henti nieh!*

pertandingan ape??
pertandingan la...
bukan2...
bukan pertandingan lelaki macho..
bukan pertandingan shuffle...
bukan pertandingan drift...
pertandingan ZAPIN...


ye, zapin....
macho2 dia, dia suka menari...
especially tarian tradisional...
ngeee~
boipren abang saya mmg chumel!!!
:)

*dia tiada di dlm gmbr ini. harap maklum*
:)

BEST OF LUCK!!!

2 comments:

nn said...

confused jap. abang ke boyfriend? haaha

Haula Hati said...

abang weh....
miahahahah~
:P

Daisypath Anniversary tickers

TUAN TANAH KEDAUNG

My photo
Sape nak iklan blog/brg/khidmat dia? Roger aku. FREE. Takde hal tolong kawan.
MyFreeCopyright.com Registered & Protected Protected by Copyscape Original Content Checker Creative Commons License