Pages

Wednesday, July 14, 2010

Kau apa tahu....

Setiap bait..
Setiap lirik...

Tiada satu pun yang gagal menggetarkan hati aku...
Gegaran yang maha...
*Kau bukannya tahu macamana*

Bahkan setiap alunan melodi itu...
Aku rasakan ianya sama dengan melodi yang biasa aku dengarkan tiap hari, tiap malam, tiap ketika...
*Kau takkan tahu*

Yang kau tahu...
Aku ini traitor...
Traitor yang kau fikir seharusnya dibunuh...
Dicencang...
Dilumatkan...
Di biarkan berulat...
*Kejam kan kau??*

Yang kau tidak tahu....

Aku seringkali ingatkan kau...
rindukan kau...
gilakan kau...

Kalau kau tahu pun, kau katakan aku cuma berlakon kasihkan kau...

Tahi!
Itu bukan lakonan..
Itu yang sebenarnya...

Kau apa tahu?

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

TUAN TANAH KEDAUNG

My photo
Sape nak iklan blog/brg/khidmat dia? Roger aku. FREE. Takde hal tolong kawan.
MyFreeCopyright.com Registered & Protected Protected by Copyscape Original Content Checker Creative Commons License