Thursday, February 3, 2011

Rumah untuk disewa

Masih lagi di rumah bt10... berdua dengan adik. Kami main kemas2 umah.
*eh, ad ke main kemas2 umah?? bantai~*

Rumah, kalau dah fully furnished, mmg tak jadi ape la kalau tuan dia tak duduk.
Tuan dia nak bagi sewa tapi anak dia yang gedik2 tak bagi. Bukan ape, dia kate, dia sendiri pun tak duduk beria, nikan pulak nk jadi umah sewa~ besar kot bungalow umah nie. Dia pun tak puas lagi jadi interior desinger tok bilik dia.
*padahl bilik tue cuma ada almari ltk buku + katil + 2 kotak-ltk barang-ntah-hape2. ek elleh.. (-.-)*





Sambil2 kemas umah, anak tuan umah nie online. sambil donlod korean series, sambil tue la dia on fb + dgr lagu. pastu terkedek2 menari macam badan chumel sgt.
*muntah ijo~*

eh..eh..... nk dekat kol 3 dah. sambung kemas umah sket lagi. nnti saya updet. heeee~
sayonara semuaaaaa~
:)

No comments:

TUAN TANAH KEDAUNG

My photo
Sape nak iklan blog/brg/khidmat dia? Roger aku. FREE. Takde hal tolong kawan.