Thursday, April 9, 2009

Kisah "Kawan Saya"

Saya ad kawan...
Tapi saya x tau camne saya leh kawan ngan dia...
mula2 dia ok...
tapi skang macam ngek...

sbb ape saya cakap dia ngek??
sbb dia mmg ngek...
ngek yang amat sangat...

skang nie, kawan saya sedang menambahkan kapasiti "ngek" dalam diri dia...
dia cuma duduk berkelubung dalam selimut putih sambil tersengguk2 menanges...
ngek kan dia??
yup... sgt2 ngek...
bertambah ngek lagi bila dia menangis sambil mendengar lagu2 sedih...
*ngek sungguh kawan saya tue...

oh, ya... dia cakap dia dh xda sesape tok bercerita...
dia kehilangan...
dia kekosongan....
*alasan je tue...
dia x berani menghadapi kenyataan je sbenarnye...

Nampak je dia kuat + tabah + slalu tersenyum...
tapi dia "xda pape"..
kosong~

Dah...biarkan dia mendengar lagu2 sedih + menanges + jadi ngek lagi...
*sesekali kena biar jugak.. makin di pujuk makin menjadi2 nnti.....

5 comments:

cujen said...

meh sy tolong lempangkan muka kawan awk tu supaya dia sedar.. hehehe....

er, kalau sedih sy pun suka dengar lagu sedih..pastu layan emosi 2-3 jam...

This is Mine said...

cujen

meh2....
tolong lempang kuat2 sket..
heee~

same je kita sume nie...
bile sedih, dgr lagu sedih...
layan emosi..
*hipokrit gile sape yg x ngaku tueh...

Wawa said...

Wei...ni cam ckp pasal kaklong je nih?? Kan Kan Kan???

This is Mine said...

Wawa

huh??

cube ko tgk tarikh tue kaklong weh~

ak kt lipis, ko kt Putrajaya...
bile kale lak ak nk cite pasal ko??

**adessss~(sambil menepuk dahi)

Wawa said...

Mane la tau kan. Kot kot ko teringat citer lama. Tu ar...org soh balik Putrajaya takmo. Padan muke nangis sensorang. Huhuhuhu
*Sama la ngan aku

TUAN TANAH KEDAUNG

My photo
Sape nak iklan blog/brg/khidmat dia? Roger aku. FREE. Takde hal tolong kawan.