Pages

Saturday, November 7, 2009

don't blame me.... u asked for it... (Part 1)

don't blame me....
kalau ak tibe2 sumpah kau macam2...
u asked for it.

don't blame me...
kalau ak tiba2 jadi ppuan yang kau benci...
you asked for it...

don't blame me...
kalau pas gaduh2, ak tetibe cool dgn kau....
you asked for it....

don't blame me...
kalau ak buat2 baek dengan kau sebab aku ad agenda sendiri...
ya, agenda sendiri...
agenda yang aku rancang agar kau sendiri terperangkap tanpa kau sedari...
kau hanya akan tersedar hanya jika aku sudah mendapatkan apa yang aku mahu...
ngerti??
sejahat-jahat engkau, jahat lagi ak ini...
jahat yang x bisa dilihat dengan mata kasar...
jahat yang sangat2 halus...

YOU ASKED FOR IT!!


No comments:

Daisypath Anniversary tickers

TUAN TANAH KEDAUNG

My photo
Sape nak iklan blog/brg/khidmat dia? Roger aku. FREE. Takde hal tolong kawan.
MyFreeCopyright.com Registered & Protected Protected by Copyscape Original Content Checker Creative Commons License