Pages

Thursday, November 11, 2010

#2

Day 02 - The meaning behind your blog name.

Dulu2, blog nie dinamakan sempena nama sendiri. Pertukaran baru je dilakukan baru2 ini. Sebab ramai sangat yang nama Farah Diana. bukan tak suka nama sendiri tapi bila dah ramai sangat yang punya nama yang sama, automatik nilai tue tak tinggi sangat. Nilai amende plak kan?? Maksudnya disini, nanti ad orang salah faham dengan blog lain. So, saya tukar la jadi Haula Hati.

Kenapa Haula Hati??

Haaa.... Ini ramai gak yang bertanya. Haula Hati = Rasa Hati. Kalau guna Rasa Hati, nampak dull sangat kan?? Macam direct terus ke makna yang ingin disampaikan. So, Haula Hati digunakan untuk membuatkan kamukamu semua terfikir2 makna sebenar Haula Hati. Lagi satu, sebutan Haula Hati lagi best kan kalau nak dibandingkan dengan sebutan Rasa Hati??heee~

Asalnya nama Haula Hati nie adalah salah satu dari entri yang ad dalam blog nie.

Mana dapat idea nak buat entri tajuk Haula Hati??

Saya ini sebenarnye seorang yang suka kaji kamus. Tak kira la kamus apa. Tapi selalu obses dengan Kamus Dewan la. heee~ Jangan tanya kenapa obsess tapi dah dari kecik centu. tak tau kenapa.... Bila jumpa perkataan yang jarang guna @ x pernah jumpa, memang saya akan conteng perkataan tersebut dalam buku khas... Pastu, bila ad masa, akan belek balik buku tue... Itulah punca guna Haula Hati..

Kata ada entri, mananya??

Haaa~ nak baca?? Sila la click sini. Jangan pening tau baca entri tue sbb bhasa dia agak sastera sket... huhuhuhu~

Ok, tue je la kot. Eh, lupa nak bagitau.
Saya dah habis final exam!!!
weeee~
:)

Blogger Templates

2 comments:

Unknown said...

aku still gune name sendiri.. last2 aku wat shortform je dr name aku.. HS..

Haula Hati said...

heeee~

takpe la. nama unik sket.
nie nama banyak sama je ngan org..
huhu~
[oke, dh xde ciri2 kesyukuran dah tue]

Daisypath Anniversary tickers

TUAN TANAH KEDAUNG

My photo
Sape nak iklan blog/brg/khidmat dia? Roger aku. FREE. Takde hal tolong kawan.
MyFreeCopyright.com Registered & Protected Protected by Copyscape Original Content Checker Creative Commons License