Pages

Sunday, November 14, 2010

#5

Day 05- A picture of somewhere you’ve been to.

Tiap-tiap tahun kami pergi Cameron. Baru2 nie, mase 17.10 naik Cameron, pastu, masa deepavali naik lagi. Skang nie tunggu Christmas plak eh.Kiraorang akan berjimba kat sana sela 4-5 hari. Nie memang aktiviti tahunan kitaorg. tiap2 tahun mmg pergi Cameron je.

Taknak pergi tempat lain ke? X bosan ke pergi tempat yang sama??

Pernah pergi tempat lain tapi turn out to be percutian itu telah membuatkan kami penat yang lain macam + memudaratkan kesihatan & juga proses meng'tan'kan kulit secara berjemaah. hahaha~ :D. Kitaorg punya aktiviti tahunan ini bertujuan untuk berkumpul beramai-ramai, tido puas2, makan banyak2... tue je... memang rilek gile2 ah... :)

Arrr~ silalah tengok vids di bawah. Saya dah siap edit baek punye... pastu masa nak upload, tetibe x boleh. sakit hati kan?? Kentot betul la.... Sudahnya, segala pic yang telah sempurna diedit oleh pengedit amatur ini telah di compile menjadi sebuah vids. Sila tengok dan terima seadanya ya.

p/s: Gambar masa g Cameron during Deepavali banyak yang korup. sakit hati x sudah. Takpe, kita tunggu beratus2 gambar masa Christmas plak eh. Adiosa.
:P





Blogger Templates

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

TUAN TANAH KEDAUNG

My photo
Sape nak iklan blog/brg/khidmat dia? Roger aku. FREE. Takde hal tolong kawan.
MyFreeCopyright.com Registered & Protected Protected by Copyscape Original Content Checker Creative Commons License