Pages

Wednesday, November 17, 2010

#7

Day 07- A picture of someone/something that has a big impact on you.

Tsk~ Quest gile babi la menyayat hati.
Dah banyak kali dah saya post entri yang ala2 mcmnie.
Sila la roger balik entri lama.
Bukan malas untuk menaip.
Cuma saya rasa sedih saya tiada penghujung kalau ingat kat dia.
Sekali sekala bayangan dia punca kekuatan saya.
Tapi kehadiran saya banyak mengajar saya erti hidup di dunia yang penuh pancaroba.
Bila lagi nak belajar kepayahan hidup kalau bukan dari usia mentah.
kan??

Nah, saya sertakan sekali entri mengenai dia.
Ya...Ya... dah ad gambar sekali.
X payah tanya gambar baru.
Tamau jadi stalker dah.
:(


Blogger Templates

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

TUAN TANAH KEDAUNG

My photo
Sape nak iklan blog/brg/khidmat dia? Roger aku. FREE. Takde hal tolong kawan.
MyFreeCopyright.com Registered & Protected Protected by Copyscape Original Content Checker Creative Commons License