Pages

Wednesday, November 17, 2010

#8

Day 08- Short term goals for this month and why.

Saya hanya nak kerja untuk belanja hari2.
So that, saya x payah nak mintak duit blanja kat sapa2.
Kan??
Kan??
:)
Saya nak kumpul duit.
Nak beli lense baru.
Jeles saya tengok orang lain ad lense yang lebih power.
tsk~tsk~
Sabar haulahati. Sabar. Allah bersama dengan orang yang sabar.

Harap sangat segala usaha saya selama ini akan berhasil.
Moga2 result saya dan kawan2 yang lain adalah seperti yang diharapkan.
Amin~
:)
Blogger Templates

2 comments:

MariaFaizal said...

he he he..i am into buying lens as well now :D

what i have right now is nikkor 55-200mm plus lens yg memang dah dpt masa beli 18-55mm.

Senang rasanya kalau beli 18-300 range terus ker.Tak yah tukar2 lens,kan?

Be good & take care dik :D

vidadarisakura said...

amin. hee

Daisypath Anniversary tickers

TUAN TANAH KEDAUNG

My photo
Sape nak iklan blog/brg/khidmat dia? Roger aku. FREE. Takde hal tolong kawan.
MyFreeCopyright.com Registered & Protected Protected by Copyscape Original Content Checker Creative Commons License