Pages

Wednesday, June 16, 2010

Pinjaman Ceritera

Pinjamkan aku ceritera itu agar aku bisa merasakan apa yang kau rasa...
Menanti waktu agar aku sendiri merasakannya...
itu adalah mustahil...

Aku pinjam....
Aku tumpang segala kebahagian..
Lalu aku pulangkan kembali kepada kamu.
*Setuju?*

Kerana aku tahu kebahagian itu tetap milik kamu..
dan kebahagian kamu itu tidak pernah mungkin menjadi milik aku.
Dan aku percaya segala kebahagian aku juga tidak akan pernah sama dengan kamu.

Berkongsi kebahagian, mungkin??
Bergantung kepada keadaan.
:)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

TUAN TANAH KEDAUNG

My photo
Sape nak iklan blog/brg/khidmat dia? Roger aku. FREE. Takde hal tolong kawan.
MyFreeCopyright.com Registered & Protected Protected by Copyscape Original Content Checker Creative Commons License